P3 / P4 / P5 – DIJOUS, 28(TUTORIA)
PREGÀRIA
(Ben asseguts i relaxats , fem dues
respiracions fondes i tanquem els ulls. Ens acompanya una música suau que
ens ajuda a sentir-nos ben acollits i còmodes… Escoltem a la mestra
dient:) Aquesta setmana pregarem a la
Mare de Déu de Montserrat.
BON DIA JESÚS!
AQUESTA SETMANA
PREGAREM AMB UNA CANÇÓ
DEDICADA A LA MARE DE DÉU DE MONTSERRAT:
ROSA D’ABRIL, MORENA DE LA SERRA,
DE MONTSERRAT ESTEL:
IL.LUMINEU LA CATALANA TERRA,
GUIEU-NOS CAP AL CEL.
AMB SERRA D’OR ELS ANGELETS SERRAREN
EIXOS TURONS PER FER-VOS UN PALAU.
REINA DEL CEL QUE ELS SERAFINS BAIXAREN,
DEU-NOS ABRIC DINS VOSTRE MANTELL BLAU.
CONTE: La llegenda de Montserrat(Vilaweb. Albert
Estengre)
https://www.youtube.com/watch?v=G-py-56fuvo
REFLEXIÓ P3/ P4 /P5
Avui farem sessió TEI (Tutoria entre iguals).
DINÀMICA P3: “Com et sents tu? ”
DINÀMICA P4: “La
nostra cançó ”
TEMPS |
CONTINGUTS |
5’ |
El/la tutor/a haurà
seleccionat prèviament 4 cançons. |
15’ |
Al llarg de diverses sessions, es
posen les 4 cançons i els infants en trien una d’elles. |
45’ |
En una altra ocasió, mentre els
infants ballen la cançó triada, el/la tutor/a anomena un infant que fa un pas
de ball que els altres poden imitar. I
així successivament amb tots els nens i les nenes del grup. Després
s’ordenen els passos i es crea el ball de la classe. |
5’ |
Conclusió: El ball creat es balla
cada matí per donar-se el Bon Dia. |
DINÀMICA P5: “El mirall”
TEMPS |
CONTINGUTS |
5’ |
Els infants es posen per parelles i un d’ells
serà el referent. |
10’ |
L’infant referent fa diverses expressions amb gestos
i la seva parella les ha d’imitar. |
10’ |
Després, l’altre membre de la parella assumeix
el rol de referent i es repeteix el procés. |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada