PREGÀRIA
(Ben asseguts i relaxats , fem dues respiracions fondes i tanquem els ulls. Ens acompanya una música suau que ens ajuda a sentir-nos ben acollits i còmodes… Escoltem a la mestra dient:)
Ens preparem pel Carnaval!
AQUESTA SETMANA JA ÉS CARNESTOLTES
I PENSEM AMB LA DISFRESSA QUE ENS POSAREM.
SERÀ DIVERTIT I ENS HO PASSAREM MOLT BÉ!
PERÒ NO VOLEM ESTAR DE CARNESTOLTES TOT L’ANY!
JESÚS,
AJUDA’NS A NO FER VEURE COSES QUE NO SÓN.
AJUDA’NS A TREURE’NS LES CAROTES:
LA CAROTA D’ENFADAT,
LA CAROTA D’AVORRIT,
LA CAROTA DE BURLETA,
LA CAROTA DE GAMBERROT,
LA CAROTA DE PLORAMIQUES,...
FORA CAROTES!!
VOLEM SER NOSALTRES MATEIXOS,
AMIGUES I AMICS DE JESÚS!
Ja porteu avui ELS MITJONS DE PARELLS DIFERENTS!!
I recordeu que demà haurem de venir a l’escola AMB LA DISFRESSA que triem a casa!!
Esteu preparats? Doncs som-hi a cantar, ballar i gaudir al màxim.
CANÇÓ: Ara arriba el Carnestoltes
https://www.youtube.com/watch?v=DB52w1AUQiE
REFLEXIÓ
Avui farem sessió TEI (Tutoria entre iguals).
DINÀMICA I3: Ens coneixem
Aquesta activitat té com a objectiu que els/les alumnes es coneguin entre ells.
DINÀMICA I4: “Afecte no verbal”
(El joc es fa en silenci es pot posar una música suau)
Temps | Continguts |
20’ | Un infant es posa al mig de la rotllana amb els ulls tancats, quatre nens/es s’aixequen i li fan mostres d’afecte no verbal (agafar-li la mà, carícies al cabell, massatge suau a l’esquena, pessigolles al palmell de la mà,...). Després canvia la persona del mig. Si algun infant no vol sortir, es pot insistir però sense pressionar-lo. Es va canviant la persona del mig fins que passen totes però per no allargar l’activitat, es pot fer en diversos dies. |
10’ | Es fa una roda àgil per explicar com s’han sentit (es pot fer amb les imatges de les expressions emocionals). A partir de les impressions, s’arriba a un acord. |
DINÀMICA I5: “Endevina què faig!”
Temps | Continguts |
20’ | En rotllana, cadascú fa un gest d’una activitat/afició que li agradi fer (jugar a pilota, nedar, tocar la guitarra, cantar,...). Qualsevol que s’adoni què representa el gest, pot dir-ho. Quan ja ho han endevinat, és el torn del nen/a del costat fins que ho fan tots. |
10’ | Entre tots es repassen tots els gestos. Quan la mestra diu un nom d’un nen/a i l’activitat, la resta fa el gest i així successivament. |
10’ | Es fa una roda àgil per explicar com s’han sentit (es pot fer amb les imatges de les expressions emocionals). A partir de les impressions, s’arriba a un acord. |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada