Pregària i reflexió del matí

Bon dia!

Comencem en el nom del pare, del fill, i de l'Esperit Sant.

Amén.

dissabte, 6 d’abril del 2024

I3 / I4 / I5 - DIMARTS, 9 ABRIL (EMOCIONS)

 

PREGÀRIA

(Ben asseguts i relaxats ,fem dues respiracions fondes i tanquem els ulls.  Ens acompanya una música suau que ens ajuda a sentir-nos ben acollits i còmodes… Escoltem a la mestra dient:) Aquesta setmana pregarem per la primavera.

 

BON DIA JESÚS!

 

PER PRIMAVERA TOT FLOREIX.

FINS I TOT DE LA BRANCA

QUE SEMBLA MORTA

POT SORTIR UNA FULLA VERDA.

 

TAMBÉ NOSALTRES, COM ELS ARBRES,

PODEM “ASSECAR-NOS”

QUAN ENS HEM PORTAT MALAMENT.

PERÒ SI ENS PENEDIM,

SI DEMANEM PERDÓ,

SI PROCUREM FER LES COSES BÉ,

LLAVORS ES FARÀ LA PRIMAVERA

EN EL NOSTRE COR!!

 

CANÇÓ: Quan ve la primavera

https://www.youtube.com/watch?v=qa7G57b4vGo&list=PL0nsddbpK-l426tFB0KTVFSz_C8ehltN1&index=2

 


DINÀMICA I3:

Presentació del Monstre de la ràbia .( Podeu presentar-ho mitjançant les titelles i el peluix).

Podem parlar del color del monstre de la ràbia. Perquè és d'aquest color?

Explicarem el conte: “ TU NO, JO PRIMER!!!” 

Escoltar el conte i juguem a representar les conductes i sensacions que experimenten els personatges.

Conversa de com se senten els personatges. Vivències pròpies.

Podem decorar, entre tots o per taules,  un monstre de la ràbia de color vermell.

( gomets, ceres, paper de seda…)


DINÀMICA I4:

ACTIVITAT 1 DE LA RÀBIA.

Presentació de la ràbia. Mitjançant el monstre de color vermell. Recordarem la ràbia.

Podem preguntar als alumnes com explicarien que vol dir la ràbia.

Presentar el conte. “Atura’t drac” (Conte editorial Baula.)

 

Explicarem el conte i traurem conclusions de com podia haver actuat i de les

conseqüències que tenen les rebequeries.

Desprès amb la música : cançó "Vengeful Anger”

Music". https://www.youtube.com/watch?v=ekC78UjYsM8

 

Dibuixem la ràbia per taules amb ceres vermelles.

 



DINÀMICA I5:

ACTIVITAT 1 DE LA DECEPCIÓ: Explicar el conte “CUANDO ESTOY DECEPCIONADO” de Trace Moroney i fer conversa sobre com se sent el protagonista. Explicar situacions on s’hagin sentit decebuts igual que el protagonista i perquè. 

 

https://youtu.be/A0GEcPS46vU?si=yBZpI9QILaM1-X8D

 

 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada