PREGÀRIA
(Ben
asseguts i relaxats , fem dues respiracions fondes i tanquem els ulls. Ens acompanya una música suau que
ens ajuda a sentir-nos ben acollits i còmodes… Escoltem a la mestra
dient:) Aquesta setmana pregarem pel
DOMUND i explicarem als nens/es la importància d’ajudar als altres.
HOLA JESÚS,
M’AGRADARIA APRENDRE A AJUDAR ALS
ALTRES:
AL MÓN HI HA MOLTS NENS/ES QUE
NECESSITEN AJUDA
POTSER ALGUNS NO ET CONEIXEN,
NOSALTRES SÍ QUE ET CONEIXEM
I SABEM QUE ENS ENSENYES A AJUDAR A
TOTHOM.
TOTS AQUELLS NENS QUE ESTAN TRISTOS
PERQUÈ NO TENEN ROBA, MENJAR,
FAMÍLIA,..
M’AGRADARIA QUE UN DIA ESTIGUESSIN
CONTENTS.
TAMBÉ M’AGRADARIA SER BEN VALENT/A
I FER MOLTES COSES BONIQUES
QUE FACIN FELIÇOS ELS ALTRES.
GRÀCIES JESÚS!
CANÇÓ: ESTIMA SI
VOLS SER FELIÇ
https://www.youtube.com/watch?v=vhWyIRetGPk
REFLEXIÓ
Bon dia! Comencem una
nova setmana amb noves energies després d’haver estat un llarg cap de setmana
en família.
Segur que hem pogut
gaudir de moltes activitats plegats, com anar al cinema, passejar pel bosc,
cuinar, jugar… Aprofitem aquesta energia per tenir una bona setmana.
CANÇÓ: La família en anglès:
DINÀMICA P3:
“ORDENEM ELS POTS DE LES EMOCIONS”
El
monstre de colors té les emocions embolicades. La seva amiga el vol ajudar i
buscar una solució. Ha de col·locar cada emoció en un pot i així es sentirà
millor.
Presentem
els diferents pots per guardar les emocions.
Material ( 6 pots de plàstic i gomes de cabell de
diferents colors.)
Escamparem
les gomes de colors per les taules i les
anirem classificant segons el color de cada emoció. Posarem totes les gomes de
color vermell al pot de la ràbia, posarem totes les gomes verdes al pot de la
calma…. i així amb totes les gometes i el seu pot corresponent.
Repartirem un full a cada taula amb el dibuix d´un pot buit per decorar-lo
amb gomets del color de les diferents emocions. Cada taula omplirà de gomets el
pot del color que li ha tocat.
VÍDEO del CONTE:
https://www.youtube.com/watch?v=LyDemqqUS-Q
DINÀMICA P4: “JO I LA TRISTESA”
Repassarem el conte del “ Monstre de colors”.
VÍDEO: https://www.youtube.com/watch?v=LyDemqqUS-Q
Comentarem i
reflexionarem sobre la tristesa. Com ens podem sentir en alguns moments.
Podem explicar el
conte de “ la tristesa”.
Per taules (
escoltant la música de Hassan Delius) dibuixarem lliurement en una cartolina el que
podem sentir quan estem tristos amb cera de color blau i podem completar el
dibuix omplint la cartolina amb gomets de color blau.
Pista musical
Hassan Delius:
https://www.youtube.com/watch?v=XQr-MC2jSPs
DINÀMICA P5: “ OBSERVEM UNA OBRA D´ART”
Observar i comentar l’obra d’art “Noia plorant”,
imitant els seu rostre i la Fotografia del cos.
Presentar altres obres de pintors on es
representi la tristesa i comentar que molts pintors quan es sentien tristos
pintaven quadres expressant la seva tristesa.
https://drive.google.com/drive/folders/1Twm8n0DHTH7o3RM-RD9VkA6HXvoI333T
Escriure el nom de l’emoció que sent el personatge representat i fer un llistat dels motius pels què es deu sentir així.
VÍDEO DE LES OBRES DE ROY FOX LICHTENSTEIN:
https://www.youtube.com/watch?v=6MkiDcCQtzQ
https://www.youtube.com/watch?v=SaWrLNMysm0
Podem acolorir per taules, un dibuix d'una altra noia plorant seguint la tècnica dels puntets.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada