PREGÀRIA
(Ben asseguts i relaxats , fem dues respiracions fondes i tanquem els ulls. Ens acompanya una música suau que ens ajuda a sentir-nos ben acollits i còmodes… Escoltem a la mestra dient:)
HOLA AMIC JESÚS!
VULL TENIR ELS ULLS BEN OBERTS
PER VEURE LES COSES BONIQUES D’AQUEST MÓN:
EL CEL, EL MAR, LA LLUNA, LES MUNTANYES,...
VULL TENIR ELS ULLS BEN OBERTS
PER APRENDRE A LLEGIR MOLTES LLETRES I PARAULES,
VULL TENIR ELS ULLS BEN OBERTS
PER VEURE ON PUC AJUDAR.
JESÚS, AJUDA’M A TENIR ELS ULLS BEN OBERTS!!!
CANÇÓ: El cos
https://www.youtube.com/watch?v=b71Gt2JXlaI
REFLEXIÓ P3 / P4 / P5
Us ha agradat la cançó del cos?
Teniu ganes de tornar a fer-vos petons i abraçades?
Què és el que trobeu més a faltar?
Ja sabeu que amb el coronavirus no ho podem fer i ens hem d´esforçar
per seguir les bones indicacions per fer-lo fora i guanyar-lo i així ens podrem tornar
a abraçar i a fer- nos molts petons.
De moment guardeu-los al vostre cor!!!
DINÀMICA P3:
Ja sabeu tots que estem a la tardor, que el bosc es vesteix de molts colors, vermell, groc, verd , taronja i marró.
És un temps que comença els primers dies de fred, que el sol ja no calenta tant com a l´estiu i que el vent i la pluja ens visiten alguns dies.Avui jugarem a ser fulles, unes fulles penjades dalt de l'arbre que estan molt emocionades perquè volen volar… i algú molt important a la tardor les ajudarà…
Sabeu qui deu ser? Segur que si… EL VENT!!!
Si voleu el podem escoltar!!
https://www.youtube.com/watch?v=65VgKNHFBZ4
Ara explicarem una història d´una fulla que volia volar!!!
VÍDEO: Conte “la fulla que volia volar”( L´heu d'anar llegint)
https://www.youtube.com/watch?v=r285qvEDzdo
JOC : SÓC UNA FULLA.
Juguem com el vent i les fulles.
Tirem fulles al terra , damunt les taules i les fem volar (bufant).
Imitem a les fulles i rodolem , saltem i finalment ens deixem caure al terra i descansem escoltant el soroll del vent.
Podem fer una escenificació, uns fan d'arbres i a les branques s'enganxen nens que cauen al terra quan un nen fa de vent.
DINÀMICA P4:
La setmana va fer la capsa de la tristesa i vam parlar de les coses que ens feien posar tristos.
Ara intentarem buscar entre tots algunes solucions per ajudar a un amic quan plora i poder consolar-lo.
Amb aquest vídeo recordarem els moments que ens fan posar tristos.
VÍDEO: “ Cuando estoy triste”
https://www.youtube.com/watch?v=p86Mr-nvy-A&t=81s
Ara després de veure aquest bonic conte, podeu buscar entre tots maneres d'ajudar als amics quan estan tristos.
(Podeu representar teatralment diferents moments i fer que els amics ajudin i busquin una solució a la situació plantejada. Per exemple un nen que cau al pati.., un amic que s´ha perdut, un nen que té un joguina trencada….)
DINÀMICA P5:
La setmana passada vam parlar de la tristesa i de totes les coses que ens feia posar una mica trist. Podem recordar aquestes situacions mirant aquest vídeo.
VÍDEO: “ Cuando estoy triste”
https://www.youtube.com/watch?v=p86Mr-nvy-A&t=81s
De vegades hi ha situacions en la que podem estar tristos però que de sobte aquesta tristesa es converteix en alguna altre cosa pitjor…
Escolteu la història del “Meu, Marrameu” per esbrinar el que pot passar.
Text del conte: https://drive.google.com/drive/folders/1dIaTaD-LS6wrG1k92tFvVfr8upE1Sqfc
Després d´escoltar el conte “Meu, marrameu” establir una conversa sobre el contingut del conte. Parlar de l´autocontrol enfront de les situacions frustrants.Què feia?
Tenia un problema?
Quina solució va trobar-hi?Us sembla una bona idea?
Tenia vosaltres alguna altre solució?
Explicar les situacions representades en les imatges i escriure entre tots una
bafarada.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada