PREGÀRIA
(Ben asseguts i relaxats , fem dues respiracions fondes i tanquem els ulls. Ens acompanya una música suau que ens ajuda a sentir-nos ben acollits i còmodes… Escoltem a la mestra dient:)
HOLA AMIC JESÚS!
VULL TENIR ELS ULLS BEN OBERTS
PER VEURE LES COSES BONIQUES D’AQUEST MÓN:
EL CEL, EL MAR, LA LLUNA, LES MUNTANYES,...
VULL TENIR ELS
ULLS BEN OBERTS
PER APRENDRE A LLEGIR MOLTES LLETRES I PARAULES,
VULL TENIR ELS
ULLS BEN OBERTS
PER VEURE ON PUC
AJUDAR.
JESÚS, AJUDA’M A TENIR ELS ULLS BEN OBERTS!!!
CANÇÓ: El cos
https://www.youtube.com/watch?v=b71Gt2JXlaI
REFLEXIÓ P3 / P4 / P5
Us ha
agradat la cançó del cos?
Teniu ganes
de tornar a fer-vos petons i abraçades?
Què és el
que trobeu més a faltar?
Ja sabeu que
amb el coronavirus no ho podem fer i ens
hem d´esforçar
per seguir
les bones indicacions per fer-lo fora i guanyar-lo i així ens podrem tornar
DINÀMICA P3:
Ja sabeu tots que estem a la tardor, que el bosc es vesteix de molts colors, vermell, groc, verd , taronja i marró.
És un temps que comença els primers dies
de fred, que el sol ja no calenta tant com a l´estiu i que el vent i la pluja
ens visiten alguns dies.
Avui jugarem a ser fulles, unes fulles
penjades dalt de l'arbre que estan molt emocionades perquè volen volar… i algú
molt important a la tardor les ajudarà…
Sabeu qui deu ser? Segur que si… EL
VENT!!!
Si voleu el podem escoltar!!!
https://www.youtube.com/watch?v=65VgKNHFBZ4
Ara explicarem una història d´una fulla
que volia volar!!!
VÍDEO: Conte “la fulla que volia volar”( L´heu d'anar
llegint)
https://www.youtube.com/watch?v=r285qvEDzdo
JOC : SÓC
UNA FULLA.
Juguem com el
vent i les fulles.
Tirem fulles al
terra , damunt les taules i les fem
volar (bufant).
Imitem a les
fulles i rodolem , saltem i finalment ens deixem caure al terra i descansem
escoltant el soroll del vent.
Podem fer una
escenificació, uns fan d'arbres i a les branques s'enganxen nens que cauen al
terra quan un nen fa de vent.
DINÀMICA P4:
La setmana passada vam fer la capsa de la
tristesa i vam parlar de les coses que ens feien posar tristos.
Ara intentarem buscar entre tots algunes solucions per ajudar a un amic quan plora i poder consolar-lo.
Amb aquest vídeo recordarem els moments que ens
fan posar tristos.
VÍDEO: “ Cuando estoy triste”
https://www.youtube.com/watch?v=p86Mr-nvy-A&t=81s
Comentarem i reflexionarem sobre la
tristesa. Com ens podem sentir en alguns moments.
Ara després de veure aquest bonic conte, podeu buscar entre tots maneres d'ajudar als amics quan estan tristos.
(Podeu representar teatralment diferents moments i fer que els amics ajudin
i busquin una solució a la situació plantejada. Per exemple un nen que cau al
pati.., un amic que s´ha perdut, un nen que té un joguina trencada….)
Per taules ( escoltant la música de
Hassan Delius) dibuixarem
lliurement en una cartolina el que podem sentir quan estem tristos amb cera de
color blau i podem completar el dibuix omplint la cartolina amb gomets de color
blau.
Pista musical Hassan Delius:
https://www.youtube.com/watch?v=XQr-MC2jSPs
TENIR
UN GRAN TRESOR!!!
DINÀMICA P5: “ OBSERVEM UNA OBRA D´ART”
Observar i comentar l’obra d’art “Noia plorant”,
imitant els seu rostre i la Fotografia del cos.
Presentar altres obres de pintors on es
representi la tristesa i comentar que molts pintors quan es sentien tristos
pintaven quadres expressant la seva tristesa.
https://drive.google.com/drive/folders/1Twm8n0DHTH7o3RM-RD9VkA6HXvoI333T
Escriure el nom de l’emoció que sent el personatge representat i fer un llistat dels motius pels què es deu sentir així.
VÍDEO DE LES OBRES DE ROY FOX LICHTENSTEIN:
https://www.youtube.com/watch?v=6MkiDcCQtzQ
https://www.youtube.com/watch?v=SaWrLNMysm0
Podem acolorir per taules un dibuix d'una altra noia plorant
seguint la tècnica de puntets.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada