PREGÀRIA
(Ben asseguts i relaxats ,fem dues respiracions fondes i tanquem els ulls. Ens acompanya una música suau que ens ajuda a sentir-nos ben acollits i còmodes… Escoltem a la mestra dient:) Aquesta setmana pregarem per la primavera.
BON DIA JESÚS!
PER PRIMAVERA TOT FLOREIX.
FINS I TOT DE LA BRANCA
QUE SEMBLA MORTA
POT SORTIR UNA FULLA VERDA.
TAMBÉ NOSALTRES, COM ELS ARBRES,
PODEM “ASSECAR-NOS”
QUAN ENS HEM PORTAT MALAMENT.
PERÒ SI ENS PENEDIM,
SI DEMANEM PERDÓ,
SI PROCUREM FER LES COSES BÉ,
LLAVORS ES FARÀ LA PRIMAVERA
EN EL NOSTRE COR!!
CANÇÓ: Ja ve la primavera
https://www.youtube.com/watch?v=NOO1TNW1Gbs
REFLEXIÓ I3/ I4 /I5
Avui farem sessió TEI (Tutoria entre iguals).
DINÀMICA I3: “Com et sents tu? ”
DINÀMICA I4: “La nostra cançó ”
TEMPS | CONTINGUTS |
5’ | El/la tutor/a haurà seleccionat prèviament 4 cançons. |
15’ | Al llarg de diverses sessions, es posen les 4 cançons i els infants en trien una d’elles. |
45’ | En una altra ocasió, mentre els infants ballen la cançó triada, el/la tutor/a anomena un infant que fa un pas de ball que els altres poden imitar. I així successivament amb tots els nens i les nenes del grup. Després s’ordenen els passos i es crea el ball de la classe. |
5’ | Conclusió: El ball creat es balla cada matí per donar-se el Bon Dia. |
DINÀMICA I5: “El mirall”
TEMPS | CONTINGUTS |
5’ | Els infants es posen per parelles i un d’ells serà el referent. |
10’ | L’infant referent fa diverses expressions amb gestos i la seva parella les ha d’imitar. |
10’ | Després, l’altre membre de la parella assumeix el rol de referent i es repeteix el procés. |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada