PREGÀRIA
(Ben asseguts i relaxats , fem dues respiracions fondes i tanquem els ulls. Ens acompanya una música suau que ens ajuda a sentir-nos ben acollits i còmodes… Escoltem a la mestra dient:) Aquesta setmana pregarem pel vent.
BON DIA JESÚS,
ET VOLEM DONAR GRÀCIES PEL VENT.
SÍ QUE DE VEGADES ÉS EMPIPADOR,
PERÒ ENS ESPAVILA I ENS DESPERTA
I HO REMOU TOT.
JESÚS,
FES QUE, COM EL VENT S‘ENDUU LA POLS,
EL VENT DEL TEU AMOR
S’ENDUGUI TOTES LES COSES DOLENTES
QUE SE´NS ARRAPEN AL NOSTRE COR
I NO ENS AJUDEN A PORTAR-NOS BÉ!
CANÇÓ: Som els mariners
https://www.youtube.com/watch?v=A31anSX8GMk
ACTIVITAT: “JO I LA TRISTESA”
Per posar en situació i preparar la fitxa podeu veure
el conte de l´aneguet lleig.
VÍDEO: https://www.youtube.com/watch?v=iH1_EgU8DeE
Reflexionar com se sent l´aneguet quan l´aparten, perquè creu que és lleig, com demostra que està trist, què farien ells si es troben a l´aneguet lleig plorant, en què es converteix finalment...
Música: “El Cigne. El carnaval dels animals, de CamilleSaint-Saëns”
https://www.youtube.com/watch?v=-ScfiSF8TuQ
DINÀMICA I4:
ACTIVITAT: CAPSA DE LA POR
Presentem la capsa de la por.
Podem acompanyar la capsa amb la titella o peluix del monstre de color negre .
Podem veure el conte: “Cuandotengo miedo”
https://www.youtube.com/watch?v=DymMmp9VFhs
ACTIVITAT:
Decoració per taules de la paraula Por.
( Podem dibuixar monstres, aranyes….)
DINÀMICA I5:
vídeo explicatiu de l´artista Edvard Munch:
https://www.youtube.com/watch?v=swjFT5YLpws
Observar i comentar l´obra d´art “ el crit” de Munch.
Podem imitar el seu rostre i la fotografia del seu cos, estudiar els colors que utilitza.
Podeu posar de fons a la PDI la imatge retocada sense el personatge i posar als alumnes per taules o individualment per fer-los una foto-muntatge.
https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1a44L_xkhjSs67VUHVxQ8IayTEJ8grtiE
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada