Pregària i reflexió del matí

Bon dia!

Comencem el dia en el nom del pare, del fill, i de l'Esperit Sant.

Amén.

diumenge, 12 de maig del 2024

I3 / I4 / I5 – DIMARTS, 14 MAIG (AIXÍ SOC JO)

 

PREGÀRIA

(Ben asseguts i relaxats , fem dues respiracions fondes i tanquem els ulls.  Ens acompanya una música suau que ens ajuda a sentir-nos ben acollits i còmodes… Escoltem a la mestra dient:)

 

BON DIA MARIA!

 

TU ETS LA MARE DE JESÚS

I SEMPRE HAS ESTAT MOLT GENEROSA

AJUDANT A TOTHOM

I FENT FELIÇOS ALS ALTRES.

NOSALTRES TAMBÉ VOLEM SER  COM TU:

SENT MOLT GENEROSOS/ES

COMPARTINT EL QUÈ TENIM

I ESTIMANT A TOTHOM!

 

CANÇÓ: Gràcies!

https://www.youtube.com/watch?v=-e7zC6sHq_E

 

 


 

DURANT AQUESTA SETMANA, DES D’AVUI DIMARTS, CADA DIA, ES VENDRAN GORRES A LES SORTIDES DE LES 17h  (porta de la MATT). ÉS LA CAMPANYA DE “POSA’T LA GORRA”, PER AJUDAR ELS NENS I NENES AMB CÀNCER. ANIMEU-VOS,  ANIMEU LES FAMÍLIES, I COL·LABOREU, SI US PLAU!!!!!

I amb la gorra també pots participar als tallers del Camp de Mart, el dia 16 de juny!

(només són 8 euros)

 

 

 

 

REFLEXIÓ I3 / I4 / I5


Heu sentit alguna vegada alguna d'aquestes paraules?


Rebequeria, enrabiada, rabiola, marraneria, rampells, rabieta, ‘pataleta’, ‘berrinche’….

Totes són paraules que defineixen les reaccions de la ràbia.

Un enuig gran i violent que es mostra amb plors, crits, gestos o irritació molt visibles.

Mireu aquest vídeo que es titula: RABIETAS.

https://www.youtube.com/watch?v=z6mVSkGo6CU






 

 

 

 

 

 

 

REFLEXIÓ I3/I4/I5 

 

 

M’agrada ser com sóc!  

M’estic fent gran i amb l’”AIXÍ SÓC JO”, em vaig coneixent una mica més cada dia. 

Amb l’ajuda de la meva família escric algunes paraules que he pensat, dibuixo coses que m’agraden o bé hi enganxo alguna foto. 

 

 

DINÀMICA I3 / I4 / I5: 

 

Fem la posada en comú de l’ “AIXÍ SÓC JO”. 

 

 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada