Pregària i reflexió del matí

Bon dia!

Comencem el dia en el nom del pare, del fill, i de l'Esperit Sant.

Amén.

dissabte, 28 de setembre del 2024

DIJOUS, 3 D’OCTUBRE (PREGÀRIA DE L’ABC)

 PREGÀRIA


https://lh3.googleusercontent.com/xPdeb4xNBvyaA7rQJzaEolSWoJcVLGDeO7u2yAhjs83_RYLV7dJ5QJ8qpXOCkxoaxJfXBQ4F8RH0-I4lE4QhyfiupnAncgTfP2XrCC2_L4GO2X2wE_KLAIMZeWXaGA

(Ben asseguts i relaxats , fem dues respiracions fondes i tanquem els ulls.  Ens acompanya una música suau que ens ajuda a sentir-nos ben acollits i còmodes… Escoltem a la mestra dient:) 

 Aquesta setmana la nostra pregària comença per la lletra A i es titula “AMICS”. 


JESÚS, ET DONEM GRÀCIES PELS AMICS I LES AMIGUES.

ELS AMICS/GUES ENS AJUDEN,

ELS AMICS/GUES ESTAN AL NOSTRE COSTAT.

ELS AMICS/GUES RIUEN AMB NOSALTRES

QUAN SOM FELIÇOS

I ENS CONSOLEN QUAN ESTEM TRISTOS.

ET DEMANEM QUE TAMBÉ NOSALTRES SAPIGUEM SER

BONS AMICS DELS NOSTRES AMICS.


DANSA:  Dansa dels amics

https://www.youtube.com/watch?v=a0ABWkTes6E






REFLEXIÓ I3 / I4 / I5 




Ja hem arribat al mes d’octubre, i ja fa un mes que vam començar l’escola!!


DINÀMICA I3 / I4 / I5:


I avui ens aturem a parlar-ne amb tots els companys i les companyes de la classe;


Com em sento? 

Què és el que m’agrada més de la nova classe i companys/es? 

I el pati, és el mateix on anàvem el curs passat? 

Si em quedo a dinar a l’escola, com són les meves monitores o monitors? 

I què és el que m’agrada més de la meva nova mestra? …


(Compartim impressions)


Podem sortir de l’aula i fer un passeig per l’escola, visitant potser el gimnàs, l’hort, o bé l’Església... Algun dels espais que els hi cridi l’atenció o que els mateixos nens/es hagin demanat.

Per acabar podem moure’ns i celebrar que a l’escola hi estem contents (La Cuca. Música per ballar):


https://www.youtube.com/watch?v=sYWVp8xIlzk


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada