Pregària i reflexió del matí

Bon dia!

Comencem en el nom del pare, del fill, i de l'Esperit Sant.

Amén.

divendres, 20 de novembre del 2020

P3 / P4 / P5 – DIVENDRES, 20 (RELIGIÓ)

 

PREGÀRIA


(Ben asseguts i relaxats , fem dues respiracions fondes i tanquem els ulls.  Ens acompanya una música suau que ens ajuda a sentir-nos ben acollits i còmodes… Escoltem a la mestra dient:)  


BON DIA JESÚS,


AQUESTA SETMANA 

VOLEM DONAR-TE GRÀCIES 

PER LES NOSTRES ORELLES.

ORELLES QUE PODEN ESCOLTAR

O QUE PODEN FER-SE EL SORD.


VULL SENTIR AMB LES MEVES ORELLES

CANÇONS QUE PARLIN DE TU     

I DE COM ENS AJUDES.


VULL ESCOLTAR AMB LES MEVES ORELLES

ELS MEUS AMICS I AMIGUES 

QUAN M’EXPLIQUEN COSES.


VULL ESCOLTAR AMB LES MEVES ORELLES

LA SENYORETA QUE M’ENSENYA TANTES COSES!


I VULL ESCOLTAR AMB LES MEVES ORELLES

I AMB TOT EL COR,

ELS MEUS PARES QUAN EM DIUEN

QUE M’ESTIMEN MOLT!


CANÇÓ: Eso que tú me das

 https://www.youtube.com/watch?v=hE6CsyWv8Zs


 


REFLEXIÓ P3 

Quina sort que tenim, per tenir una família que ens estima! Jesús també va tenir la seva família i aviat en parlarem per preparar-nos pel Nadal que ja s’acosta…

Avui però ens centrarem en la NOSTRA FAMÍLIA,  cadascú la seva. Quants som? Què ens agrada fer? En quin moment del dia ens fem més abraçades? ...


DINÀMICA P3 :

-Dibuixo amb retoladors tots els membres de la meva família (en mig full) i després explico una festa que hàgim celebrat junts. O bé, fem ús d'una foto de la família.





 REFLEXIÓ P4


Quina sort que tenim, per tenir una família que ens estima!

Jesús també va tenir la seva familia i avui la coneixerem una mica millor…

 

DINÀMICA P4 :


-Veiem el vídeo “La familia de Jesús” (Ed. Casals)

https://drive.google.com/file/d/197s9qUoRyviJcfvZl8K6oEoyd98m0FoE/view?usp=sharing

 

- Fem la FITXA EUREKA “La familia de Jesús”


REFLEXIÓ P5

Quan Jesús acabava de néixer a Betlem, els tres Reis Mags d’Orient van fer un viatge molt llarg per visitar el Nen Jesús, va ser un esforç molt generós que van fer els tres savis, des de  terres molt llunyanes…

Per què creieu que van fer aquest viatge tan llarg? I què penseu que li van portar al Nen Jesús? Vosaltres què li portarieu si l’anessiu a visitar?






DINÀMICA  P5:


-Visionat del vídeo: “El primer Nadal” (Ed. Casals)

https://drive.google.com/file/d/1FuPLp5Uq6RPpnHqoCUX3MU0tqv446OKA/view?usp=sharing


-Fitxa EUREKA Adoració dels Reis 




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada