Pregària i reflexió del matí

Bon dia!

Comencem el dia en el nom del pare, del fill, i de l'Esperit Sant.

Amén.

dijous, 11 de febrer del 2021

P3 / P4 / P5 – DIJOUS, 11 (TUTORIA / “AIXÍ SÓC JO”)

 

PREGÀRIA


(Ben asseguts i relaxats , fem dues respiracions fondes i tanquem els ulls.  Ens acompanya una música suau que ens ajuda a sentir-nos ben acollits i còmodes… Escoltem a la mestra dient:)

 

AQUESTA SETMANA JA ÉS CARNESTOLTES

I PENSEM AMB LA DISFRESSA QUE ENS POSAREM.

SERÀ DIVERTIT I ENS HO PASSAREM MOLT BÉ!

PERÒ NO VOLEM ESTAR DE CARNESTOLTES TOT L’ANY!

 

JESÚS,

AJUDA’NS A NO FER VEURE COSES QUE NO SÓN.

AJUDA’NS A TREURE’NS LES CAROTES:

LA CAROTA D’ENFADAT,

LA CAROTA D’AVORRIT,

LA CAROTA DE BURLETA,

LA CAROTA DE GAMBERROT,

LA CAROTA DE PLORAMIQUES,...

FORA CAROTES!!

VOLEM SER NOSALTRES MATEIXOS,

AMIGUES I AMICS DE JESÚS!

 

 

CANÇÓ: Ara arriba el Carnestoltes

https://www.youtube.com/watch?v=DB52w1AUQiE

 


REFLEXIÓ P3 / P4 / P5 

Avui farem sessió TEI.

 

DINÀMICA P3 / P4 / P5:

Sessió TEI 2: “El jardiner”


Temps

Continguts

20’

El grup es situa fent dues fileres, una davant de l’altra a un o dos metres de distància, representant una avinguda (passadís). La primera persona que fa de jardiner, ha de passar per l’avinguda amb els ulls tancats. Els arbres el guiaran suaument per aconseguir que arribi al final de l’itinerari. Es va canviant de jardiner fins que passen tots però per no allargar l’activitat, es pot fer en diversos dies. Si algun infant no vol sortir, es pot insistir però sense pressionar-lo.

10’

Es fa una roda àgil per explicar com s’han sentit (es pot fer amb les imatges de les expressions emocionals). A partir de les impressions, s’arriba a un acord.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada