PREGÀRIA
(Ben asseguts i relaxats , fem dues respiracions
fondes i tanquem els ulls. Ens acompanya una música suau que ens ajuda a
sentir-nos ben acollits i còmodes… Escoltem a la mestra dient:)
AQUESTA SETMANA JA ÉS CARNESTOLTES
I PENSEM AMB LA DISFRESSA QUE ENS POSAREM.
SERÀ DIVERTIT I ENS HO PASSAREM MOLT BÉ!
PERÒ NO VOLEM ESTAR DE CARNESTOLTES TOT L’ANY!
JESÚS,
AJUDA’NS A NO FER VEURE COSES QUE NO SÓN.
AJUDA’NS A TREURE’NS LES CAROTES:
LA CAROTA D’ENFADAT,
LA CAROTA D’AVORRIT,
LA CAROTA DE BURLETA,
LA CAROTA DE GAMBERROT,
LA CAROTA DE PLORAMIQUES,...
FORA CAROTES!!
VOLEM SER NOSALTRES MATEIXOS,
AMIGUES I AMICS DE JESÚS!
CANÇÓ: Ara arriba el Carnestoltes
https://www.youtube.com/watch?v=DB52w1AUQiE
REFLEXIÓ P3 / P4 / P5
Avui farem sessió TEI.
DINÀMICA P3 / P4 / P5:
Sessió TEI
2: “El jardiner”
Temps |
Continguts |
20’ |
El grup es
situa fent dues fileres, una davant de l’altra a un o dos metres de
distància, representant una avinguda (passadís). La primera persona que fa de
jardiner, ha de passar per l’avinguda amb els ulls tancats. Els arbres el
guiaran suaument per aconseguir que arribi al final de l’itinerari. Es va
canviant de jardiner fins que passen tots però per no allargar l’activitat,
es pot fer en diversos dies. Si algun infant no vol sortir, es pot insistir
però sense pressionar-lo. |
10’ |
Es fa una
roda àgil per explicar com s’han sentit (es pot fer amb les imatges de les
expressions emocionals). A partir de les impressions, s’arriba a un acord. |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada