Pregària i reflexió del matí

Bon dia!

Comencem el dia en el nom del pare, del fill, i de l'Esperit Sant.

Amén.

dijous, 25 de febrer del 2021

P3 / P4 / P5 – DIJOUS, 25 (TUTORIA / “AIXÍ SÓC JO”)

 

PREGÀRIA


(Ben asseguts i relaxats , fem dues respiracions fondes i tanquem els ulls.  Ens acompanya una música suau que ens ajuda a sentir-nos ben acollits i còmodes… Escoltem a la mestra dient:)  Aquesta setmana pregarem  pel valor de l’acollida. 


EL DIUMENGE DE RAMS


JESÚS VA SER REBUT

COM UN REI

PERQUÈ ERA UNA BONA PERSONA

I LA GENT S’ALEGRAVA EN VEURE’L.


ELS NENS I NENES DE LA CLASSE

VOLDRÍEM SER BONS COM TU, JESÚS,

I QUE TOTHOM ENS ACOLLÍS

EN VEURE’NS.

PERÒ  DE VEGADES ENS COSTA

ACCEPTAR ALGUN COMPANY/A 

QUAN ENS DEMANA PER JUGAR.

QUÈ PODEM FER PER MILLORAR-HO?

AJUDA’NS JESÚS.


CANÇÓ:Dansa dels amics

  https://www.youtube.com/watch?v=45Z9gLjC-Nw




REFLEXIÓ P3 / P4 / P5


Avui farem sessió TEI (Tutoria entre iguals).


DINÀMICA P3: Ens coneixem

Aquesta activitat té com a objectiu que els/les alumnes/as es coneguin entre ells.




DINÀMICA P4: “Afecte no verbal”

(El joc es fa en silenci es pot posar una música suau)

Temps

Continguts

20’

Un infant es posa al mig de la rotllana amb els ulls tancats, quatre nens/es s’aixequen i li fan mostres d’afecte no verbal (agafar-li la mà, carícies al cabell, massatge suau a l’esquena, pessigolles al palmell de la mà,...). Després canvia la persona del mig. Si algun infant no vol sortir, es pot insistir però sense pressionar-lo. Es va canviant la persona del mig fins que passen totes però per no allargar l’activitat, es pot fer en diversos dies.

10’

Es fa una roda àgil per explicar com s’han sentit (es pot fer amb les imatges de les expressions emocionals). A partir de les impressions, s’arriba a un acord.



DINÀMICA P5: “Endevina què faig!”


Temps

Continguts

20’

En rotllana, cadascú fa un gest d’una activitat/afició que li agradi fer (jugar a pilota, nedar, tocar la guitarra, cantar,...). Qualsevol que s’adoni què representa el gest, pot dir-ho. Quan ja ho han endevinat, és el torn del nen/a del costat fins que ho fan tots.

10’

Entre tots es repassen tots els gestos. Quan la mestra diu un nom d’un nen/a i l’activitat, la resta fa el gest i així successivament.

10’

Es fa una roda àgil per explicar com s’han sentit (es pot fer amb les imatges de les expressions emocionals). A partir de les impressions, s’arriba a un acord.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada