PREGÀRIA
(Ben asseguts i
relaxats ,fem dues respiracions fondes i tanquem els ulls.  Ens acompanya
una música suau que ens ajuda a sentir-nos ben acollits i còmodes… Escoltem a
la mestra dient:) Aquesta setmana pregarem
per la primavera.
BON DIA JESÚS!
PER PRIMAVERA TOT
FLOREIX.
FINS I TOT DE LA
BRANCA
QUE SEMBLA MORTA
POT SORTIR UNA FULLA VERDA.
TAMBÉ NOSALTRES, COM
ELS ARBRES,
PODEM “ASSECAR-NOS”
QUAN ENS HEM PORTAT
MALAMENT.
PERÒ SI ENS PENEDIM,
SI DEMANEM PERDÓ,
SI PROCUREM FER LES COSES BÉ,
LLAVORS ES FARÀ LA PRIMAVERA 
EN EL NOSTRE COR!!
CANÇÓ: Ja ve la
primavera
https://www.youtube.com/watch?v=NOO1TNW1Gbs
REFLEXIÓ P3/ P4 /P5
Avui farem sessió TEI (Tutoria entre iguals).
DINÀMICA P3: “Com et sents tu? ”
DINÀMICA P4: “La nostra cançó ”
| TEMPS | CONTINGUTS | 
| 5’ | El/la tutor/a haurà  seleccionat prèviament 4
  cançons. | 
| 15’ | Al llarg de diverses sessions, es posen les 4
  cançons i els infants en trien una d’elles. | 
| 45’ | En una altra ocasió, mentre els infants ballen la
  cançó triada, el/la tutor/a anomena un infant que fa un pas de ball que els
  altres poden imitar. I així
  successivament amb tots els nens i les nenes del grup. Després
  s’ordenen els passos i es crea el ball de la classe. | 
| 5’ | Conclusió: El ball creat es balla cada matí per
  donar-se el Bon Dia. | 
DINÀMICA P5: “El mirall” 
| TEMPS | CONTINGUTS | 
| 5’ | Els infants es posen per parelles i un d’ells serà
  el referent. | 
| 10’ | L’infant referent fa diverses expressions amb
  gestos i la seva parella les ha d’imitar. | 
| 10’ | Després, l’altre membre de la parella assumeix
  el rol de referent i es repeteix el procés. | 

 
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada