PREGÀRIA
(Ben asseguts i
relaxats ,fem dues respiracions fondes i tanquem els ulls. Ens acompanya
una música suau que ens ajuda a sentir-nos ben acollits i còmodes… Escoltem a
la mestra dient:) Aquesta setmana pregarem
per la primavera.
BON DIA JESÚS!
PER PRIMAVERA TOT
FLOREIX.
FINS I TOT DE LA
BRANCA
QUE SEMBLA MORTA
POT SORTIR UNA FULLA VERDA.
TAMBÉ NOSALTRES, COM
ELS ARBRES,
PODEM “ASSECAR-NOS”
QUAN ENS HEM PORTAT
MALAMENT.
PERÒ SI ENS PENEDIM,
SI DEMANEM PERDÓ,
SI PROCUREM FER LES COSES BÉ,
LLAVORS ES FARÀ LA PRIMAVERA
EN EL NOSTRE COR!!
CANÇÓ: Ja ve la
primavera
https://www.youtube.com/watch?v=NOO1TNW1Gbs
REFLEXIÓ P3/ P4 /P5
Avui farem sessió TEI (Tutoria entre iguals).
DINÀMICA P3: “Com et sents tu? ”
DINÀMICA P4: “La nostra cançó ”
TEMPS |
CONTINGUTS |
5’ |
El/la tutor/a haurà seleccionat prèviament 4
cançons. |
15’ |
Al llarg de diverses sessions, es posen les 4
cançons i els infants en trien una d’elles. |
45’ |
En una altra ocasió, mentre els infants ballen la
cançó triada, el/la tutor/a anomena un infant que fa un pas de ball que els
altres poden imitar. I així
successivament amb tots els nens i les nenes del grup. Després
s’ordenen els passos i es crea el ball de la classe. |
5’ |
Conclusió: El ball creat es balla cada matí per
donar-se el Bon Dia. |
DINÀMICA P5: “El mirall”
TEMPS |
CONTINGUTS |
5’ |
Els infants es posen per parelles i un d’ells serà
el referent. |
10’ |
L’infant referent fa diverses expressions amb
gestos i la seva parella les ha d’imitar. |
10’ |
Després, l’altre membre de la parella assumeix
el rol de referent i es repeteix el procés. |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada