PREGÀRIA
(Ben asseguts i
relaxats , fem dues respiracions fondes i tanquem els ulls. Ens acompanya una música suau que ens ajuda a
sentir-nos ben acollits i còmodes… Escoltem a la mestra dient:)
QUI DIU QUE ELS DRACS NO EXISTEIXEN?
HI HA EL DRAC DE LES MENTIDES
I EL DRAC DE LES PARAULOTES,
I EL DRAC DELS INSULTS I EL DRAC DE LES
BURLES.
I EL DRAC DE LA GUERRA.
JESÚS,
AJUDA’NS A TENIR LA FORÇA I EL VALOR DE
SANT JORDI
I LA VALENTIA I HUMILITAT DE LA DONZELLA
PER NO TENIR POR DE CAP DRAC,
AJUDA’NS A VÈNCER TOTS ELS DRACS DEL MÓN!
CANÇÓ: Sant
Jordi, el cavaller
https://www.youtube.com/watch?v=ZR9rlPwklFA
REFLEXIÓ P3 / P4 / P5
Hola a tots!! Quina setmana ens espera!!
Som-hi amb les emocions.
Al final de la setmana tindrem un dia molt emocionant.
Amb una llegenda emocionant,
uns personatges emocionants
i
amb un festa emocionant.
Sabeu de què estic parlant?
Siii de la festa de Sant Jordi.
Un cavaller molt valent que va salvar a la princesa d'un drac terrible.
Quina barreja d'emocions!
Podem començar a cantar les cançons de
Sant Jordi.
Mireu aquest vídeo.
https://www.youtube.com/watch?v=3HOL4EyoE6k
DINÀMICA P3:
Presentació del Monstre
de la ràbia . ( Podeu presentar-ho mitjançant les titelles i el peluix).
Podem parlar del color del monstre de la ràbia. Perquè és d'aquest color?
Explicarem el
conte: “ TU NO, JO PRIMER!!!”
Escoltar el conte
i juguem a representar les conductes i sensacions que experimenten els
personatges.
Conversa de com
se senten els personatges.
Vivències pròpies.
Podem decorar, entre tots o per
taules, un monstre de la ràbia de color
vermell.
( gomets, ceres, paper de seda…)
DINÀMICA P4:
ACTIVITAT: “ATURA'T, PETIT DRAC!! .
Escoltem i mirem el conte “Atura't, petit drac”!!
Si voleu poder mirar aquest power point
del conte.
https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1ty4dMqFNX9h7zb9Vzgl6Rj2PAqLIwW9A
Establim una conversa del conte i
experiències personals.
Practiquem les consignes que es donen al
conte.
ACTIVITAT:
Tenim el dibuix del drac i cada taula pinta un tros de foc
(ceres grogues, taronges i vermelles).
DINÀMICA P5:
ACTIVITAT: “CONTE “NINGÚ VOL JUGAR AMB MI.”
Escoltem i mirem el conte : “ Ningú vol
ser el meu amic”.
Establim conversa.
Parlem si hem viscut situacions
semblants...
-Algunes vegades no us deixen jugar?
-Com us heu sentit? Us ha agradat?
-Ho has fet alguna vegada? Per què??
-Està ben fet? Ho hem de fer?
Teatre escenificació de diferents
situacions i buscar solucions.
Podem recordar un conte especial d'un
eriçó que no pot tenir amics i de com entre tots busquen una solució.
https://www.youtube.com/watch?v=wU2PXit6ixQ
Dibuixem un eriçó en una cartolina per recordar-nos que hem d'estimar a tothom.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada