PREGÀRIA
(Ben asseguts i relaxats , fem dues respiracions fondes i tanquem els ulls. Ens acompanya una música suau que ens ajuda a sentir-nos ben acollits i còmodes… Escoltem a la mestra dient:)
HOLA AMIC JESÚS!
ET DONEM GRÀCIES PER LA NOSTRA NATURALESA:
GRÀCIES PER LES MUNTANYES,
ELS MARS I ELS RIUS,
I TAMBÉ PER LES PLATGES I ELS CAMPS DE BLAT.
GRÀCIES PER TOTS ELS ARBRES, LES PLANTES I FLORS.
QUÈ BONIC QUE ÉS TOT EL QUE TENIM!!
NOSALTRES VOLEM CONSERVAR AQUESTES MERAVELLES
I ENS ESFORÇAREM
A TENIR CURA DE LA NATURA
I A RESPECTAR EL NOSTRE PLANETA TERRA;
AIXÍ SEMPRE ESTARÀ AIXÍ DE BONIC!
GRÀCIES JESÚS!
VÍDEO: Cuidem el nostre planeta
https://www.youtube.com/watch?v=UbkbD6XeOfk
REFLEXIÓ P3 / P4 / P5
Avui farem sessió TEI (Tutoria entre iguals).
DINÀMICA I3:
Abraçades Musicals:
DINÀMICA I4:
Tres cames (totes les impressions de com s’han sentit són vàlides. A partir d’aquestes impressions, s’arriba a un acord per a tot el grup.)
Temps | Continguts |
20’ | Es fan parelles i es lliguen per una cama. A continuació han de fer un circuit. Cada parella surt una a continuació de l’altra sense que hagin de fer cap competició. S’explica la importància d’anar tots dos alhora per no caure sense voler anar més ràpid que la parella. |
10’ | Es fa una roda àgil per explicar com s’han sentit (es pot fer amb les imatges de les expressions emocionals). A partir de les impressions, s’arriba a un acord. |
DINÀMICA I5:
Activitat TEI 7:” “Escenifiquem-ho!”
TEMPS | CONTINGUTS |
15’ | El tutor o la tutora proposa possibles situacions de conflicte habituals al pati i a l’aula (o les pregunta als/a les alumnes) i s’enregistren vídeos d’aquestes situacions en grups petits. Possibles situacions: nens/es pegant-se, col·locant-se a la fila, prenent una joguina, insultant-se, nens/es excloent d’altres, etc. |
20’ | Es visionen un a un, els vídeos enregistrats a la dinàmica anterior. El tutor o la tutora parla amb el grup del conflicte enregistrat. Es treuen conclusions de com actuar en cada situació i es proposen solucions als diferents conflictes. |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada