Pregària i reflexió del matí

Bon dia!

Comencem el dia en el nom del pare, del fill, i de l'Esperit Sant.

Amén.

dijous, 24 de febrer del 2022

P3 / P4 / P5 – DIJOUS, 24 (TUTORIA / “AIXÍ SÓC JO”)

 

P3 / P4 / P5 – DIJOUS, 24 (TUTORIA / “AIXÍ SÓC JO”)

PREGÀRIA

 



(Ben asseguts i relaxats , fem dues respiracions fondes i tanquem els ulls.  Ens acompanya una música suau que ens ajuda a sentir-nos ben acollits i còmodes… Escoltem a la mestra dient:) 

 

 

Ens preparem pel Carnaval!

 

 

AQUESTA SETMANA JA ÉS CARNESTOLTES

I PENSEM AMB LA DISFRESSA QUE ENS POSAREM.

SERÀ DIVERTIT I ENS HO PASSAREM MOLT BÉ!

PERÒ NO VOLEM ESTAR DE CARNESTOLTES TOT L’ANY!

 

JESÚS,

AJUDA’NS A NO FER VEURE COSES QUE NO SÓN.

AJUDA’NS A TREURE’NS LES CAROTES:

LA CAROTA D’ENFADAT,

LA CAROTA D’AVORRIT,

LA CAROTA DE BURLETA,

LA CAROTA DE GAMBERROT,

LA CAROTA DE PLORAMIQUES,...

FORA CAROTES!!

VOLEM SER NOSALTRES MATEIXOS,

AMIGUES I AMICS DE JESÚS!

 

Ja porteu avui LES SABATES DE PARELLS DIFERENTS?

 

I recordeu que demà haurem de venir a l’escola AMB LA DISFRESSA que triem a casa!!

 



Esteu preparats? Doncs som-hi a cantar, ballar i gaudir al màxim.

 

CANÇÓ: Ara arriba el Carnestoltes

 

https://www.youtube.com/watch?v=DB52w1AUQiE

 

 REFLEXIÓ  P3 / P5

 



 

M’agrada ser com sóc!

M’estic fent gran i amb l’”AIXÍ SÓC JO”, em vaig coneixent una mica més cada dia. Amb l’ajuda de la meva família escric algunes paraules que he pensat, dibuixo coses que m’agraden o bé hi enganxo alguna foto.

Aquesta setmana, presentem una nova tasca de Carnaval (P5 i P3).

 

 

DINÀMICA P3 / P5:

 

Presentem la nova tasca de l’ “AIXÍ SÓC JO”.

 

REFLEXIÓ P3 / P4 / P5

 

Avui farem sessió TEI (Tutoria entre iguals).

 

DINÀMICA P3: Ens coneixem

Aquesta activitat té com a objectiu que els/les alumnes es coneguin entre ells.

 

 

DINÀMICA P4: “Afecte no verbal”

(El joc es fa en silenci es pot posar una música suau)

 

Temps

Continguts

20’

Un infant es posa al mig de la rotllana amb els ulls tancats, quatre nens/es s’aixequen i li fan mostres d’afecte no verbal (agafar-li la mà, carícies al cabell, massatge suau a l’esquena, pessigolles al palmell de la mà,...). Després canvia la persona del mig. Si algun infant no vol sortir, es pot insistir però sense pressionar-lo. Es va canviant la persona del mig fins que passen totes però per no allargar l’activitat, es pot fer en diversos dies.

10’

Es fa una roda àgil per explicar com s’han sentit (es pot fer amb les imatges de les expressions emocionals). A partir de les impressions, s’arriba a un acord.

DINÀMICA P5: “Endevina què faig!”

 

Temps

Continguts

20’

En rotllana, cadascú fa un gest d’una activitat/afició que li agradi fer (jugar a pilota, nedar, tocar la guitarra, cantar,...). Qualsevol que s’adoni què representa el gest, pot dir-ho. Quan ja ho han endevinat, és el torn del nen/a del costat fins que ho fan tots.

10’

Entre tots es repassen tots els gestos. Quan la mestra diu un nom d’un nen/a i l’activitat, la resta fa el gest i així successivament.

10’

Es fa una roda àgil per explicar com s’han sentit (es pot fer amb les imatges de les expressions emocionals). A partir de les impressions, s’arriba a un acord.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada