P3 / P4 / P5 – DIJOUS, 24 (TUTORIA
/ “AIXÍ SÓC JO”)
PREGÀRIA
(Ben asseguts i relaxats , fem dues respiracions
fondes i tanquem els ulls. Ens acompanya una música suau que ens ajuda a
sentir-nos ben acollits i còmodes… Escoltem a la mestra dient:)
Ens preparem pel Carnaval!
AQUESTA SETMANA JA ÉS CARNESTOLTES
I PENSEM AMB LA DISFRESSA QUE ENS POSAREM.
SERÀ DIVERTIT I
ENS HO PASSAREM MOLT BÉ!
PERÒ NO VOLEM ESTAR DE CARNESTOLTES TOT
L’ANY!
JESÚS,
AJUDA’NS A NO FER VEURE COSES QUE NO SÓN.
AJUDA’NS A TREURE’NS LES CAROTES:
LA CAROTA D’ENFADAT,
LA CAROTA D’AVORRIT,
LA CAROTA DE BURLETA,
LA CAROTA DE GAMBERROT,
LA CAROTA DE PLORAMIQUES,...
FORA CAROTES!!
VOLEM SER NOSALTRES MATEIXOS,
AMIGUES I AMICS DE JESÚS!
Ja porteu avui LES
SABATES DE PARELLS DIFERENTS?
I recordeu que
demà haurem de venir a l’escola AMB LA DISFRESSA que triem a casa!!
Esteu preparats? Doncs som-hi a
cantar, ballar i gaudir al màxim.
CANÇÓ: Ara arriba el Carnestoltes
https://www.youtube.com/watch?v=DB52w1AUQiE
M’agrada ser com sóc!
M’estic fent gran i amb l’”AIXÍ SÓC JO”,
em vaig coneixent una mica més cada dia. Amb l’ajuda de la meva família escric
algunes paraules que he pensat, dibuixo coses que m’agraden o bé hi enganxo
alguna foto.
Aquesta setmana, presentem una nova tasca
de Carnaval (P5 i P3).
DINÀMICA P3 / P5:
Presentem la nova tasca de l’
“AIXÍ SÓC JO”.
REFLEXIÓ P3 / P4 / P5
Avui farem sessió TEI (Tutoria entre
iguals).
DINÀMICA P3: Ens
coneixem
Aquesta activitat té com a objectiu que els/les alumnes es coneguin
entre ells.
DINÀMICA P4: “Afecte no verbal”
(El joc es fa en silenci es pot posar una música suau)
Temps |
Continguts |
20’ |
Un infant es
posa al mig de la rotllana amb els ulls tancats, quatre nens/es s’aixequen i
li fan mostres d’afecte no verbal (agafar-li la mà, carícies al cabell,
massatge suau a l’esquena, pessigolles al palmell de la mà,...). Després
canvia la persona del mig. Si algun infant no vol sortir, es pot insistir
però sense pressionar-lo. Es va canviant la persona del mig fins que passen
totes però per no allargar l’activitat, es pot fer en diversos dies. |
10’ |
Es fa una
roda àgil per explicar com s’han sentit (es pot fer amb les imatges de les
expressions emocionals). A partir de les impressions, s’arriba a un acord. |
DINÀMICA P5: “Endevina què faig!”
Temps |
Continguts |
20’ |
En rotllana,
cadascú fa un gest d’una activitat/afició que li agradi fer (jugar a pilota,
nedar, tocar la guitarra, cantar,...). Qualsevol que s’adoni què representa
el gest, pot dir-ho. Quan ja ho han endevinat, és el torn del nen/a del
costat fins que ho fan tots. |
10’ |
Entre tots es
repassen tots els gestos. Quan la mestra diu un nom d’un nen/a i l’activitat,
la resta fa el gest i així successivament. |
10’ |
Es fa una
roda àgil per explicar com s’han sentit (es pot fer amb les imatges de les
expressions emocionals). A partir de les impressions, s’arriba a un acord. |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada