Pregària i reflexió del matí

Bon dia!

Comencem el dia en el nom del pare, del fill, i de l'Esperit Sant.

Amén.

divendres, 18 de febrer del 2022

P3 / P4 / P5 – DIVENDRES, 18(RELIGIÓ)

 P3 / P4 / P5 – DIVENDRES, 18(RELIGIÓ)

PREGÀRIA

 



(Ben asseguts i relaxats , fem dues respiracions fondes i tanquem els ulls.  Ens acompanya una música suau que ens ajuda a sentir-nos ben acollits i còmodes… Escoltem a la mestra dient:) Us en recordeu del nostre lema?

 

 

BON DIA JESÚS!

 

AVUI ET VOLEM DEMANAR LA TEVA AJUDA

ET DEMANEM QUE ENS AJUDIS A SER ACOLLIDORS

PERQUÈ EL NOSTRE LEMA DIU QUE

“IL·LUMINEM EL MÓN,

AMB L’ESCALF DE LES NOSTRES MANS”

 


I ÉS CLAR, IL·LUMINAR EL MÓN VOL DIR

PORTAR LLUM I BONDAT A TOTHOM.

PER AIXÒ VOLEM SER

NENS I NENES ACOLLIDORS,

QUE SALUDEM A L’ARRIBAR I QUAN MARXEM,

VOLEM SER NENS I NENES QUE PREGUNTEM ALS ALTRES:

COM ESTÀS AVUI?

NECESSITES LA MEVA AJUDA?

VOLS JUGAR AMB MI?

 

ENS AGRADA SER ACOLLIDORS

I AIXÍ “IL·LUMINAREM EL MÓN,

AMB L’ESCALF DE LES NOSTRES MANS”

 

 

CANÇÓ: “TINC UNA LLUM AL COR (Versió Xesco Boix)”

 

https://www.youtube.com/watch?v=P1IIz9Yd-R0

 


REFLEXIÓ P3 / P4 / P5

Tenim un lema molt bonic, diu així: “IL·LUMINEM EL MÓN, AMB L’ESCALF DE LES NOSTRES MANS”.

Comentem què vol dir i recordem l’activitat d’inici de curs, de posar les mans al voltant de la foguera, representant l’escalf de les nostres mans i la llum que portem al món. També mirem al racó de la pregària, les mans que hi vam posar per recordar el nostre lema.

 

DINÀMICA P3 / P4 / P5:

(P5 visita a l’Església)

 

Avui afegirem al racó de la pregària una nova activitat.

Com que cadascú de nosaltres volem fer com diu el nostre lema, és a dir, “ Jo vull acollir els altres, amb l’escalf de les meves mans”, em dibuixo (en una quartilla) fent alguna cosa per acollir, per fer sentir bé als altres companys de la classe .

A P3 poden dibuixar-se ells agafats de la mà d’un company o companya.

A p4 es poden dibuixar jugant amb altres nens i nenes.

A P5 podem fer-ho en 2 “vinyetes” (fent una ratlla vertical al mig de la quartilla apaïsada, per exemple), i així entendrem millor què passa abans i què passa després de l’acció.

 



 





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada