Pregària i reflexió del matí

Bon dia!

Comencem el dia en el nom del pare, del fill, i de l'Esperit Sant.

Amén.

dijous, 12 de maig del 2022

P3 / P4 / P5 – DIJOUS, 12(TUTORIA / “AIXÍ SÓC JO”)

 

P3 / P4 / P5 – DIJOUS, 12(TUTORIA / “AIXÍ SÓC JO”)

PREGÀRIA

 



(Ben asseguts i relaxats , fem dues respiracions fondes i tanquem els ulls.  Ens acompanya una música suau que ens ajuda a sentir-nos ben acollits i còmodes… Escoltem a la mestra dient:)

 

BON DIA MARIA!

 

TU ETS LA MARE DE JESÚS

I SEMPRE HAS ESTAT MOLT GENEROSA

AJUDANT A TOTHOM

I FENT FELIÇOS ALS ALTRES.

NOSALTRES TAMBÉ VOLEM SER  COM TÚ:

SENT MOLT GENEROSOS

COMPARTINT EL QUÈ TENIM

I ESTIMANT A TOTHOM!

 

 

CANÇÓ: M'agrada ajudar

 

https://www.youtube.com/watch?v=8BZoztu1AFM

 

 



 

 

DURANT AQUESTA SETMANA, CADA DIA, ES VENDRAN GORRES A LES SORTIDES DE LES 17h  (porta de la MATT). ÉS LA CAMPANYA DE “POSA’T LA GORRA”. ANIMEU-VOS, ANIMEU LES FAMÍLIES, I COL·LABOREU, SI US PLAU!!!!! (només són 5 euros)

 

 

 

 

 

REFLEXIÓ P3 / P4 / P5

 

Avui farem sessió TEI (Tutoria entre iguals).

 



 

 

 

 

DINÀMICA P3:

Afecte no verbal:

Totes les impressions de com s’han sentit són vàlides. A partir d’aquestes impressions, s’arriba a un acord per a tot el grup.

El joc es fa en silenci, es pot posar una música suau.

 



 

 

 

DINÀMICA P4:

 

Imitació d’emocions (Aquesta activitat té com a objectiu que el /les alumnes imitin emocions i les vegin reflectides en els altres.)

Temps

Continguts

5’

Els/les alumnes es posen en rotllana i trien a un infant que serà el “referent” al que tots imitaran.

5’

La persona “referent” realitza diferents emocions mitjançant gestos a partir d’imatges de diferents expressions i la resta del grup l’imita. El/la docent té cura d’anar preguntant als infants de quina emoció es tracta per anar posant paraules al que veuen i fan.

20’

El tutor o la tutora intenta que tots els/les alumnes siguin la persona “referent” alguna vegada, i així es va repetint el procés.

 

 

DINÀMICA P5:

 

Activitat TEI 6:“La casa encantada”

Temps

Continguts

20’

Mentre els infants tenen els ulls tancats, la mestra inventa la història d’una casa encantada on et transformes en un ratolí. Cadascú s’imagina l’escena d’entrar dins de la casa i notar la transformació a ratolí, veure els sostres molt alts i sentir-se molt i molt petit.

Es fa un breu silenci per experimentar la sensació de sentir-se molt petit.

A continuació, s’explica que entra un gat a la sala, que des de la nostra posició de ratolí, veiem gegant. El gat ens mira amb ganes d’atacar-nos però no veiem cap sortida a la sala i la porta s’ha tancat. Com ens sentim?

Després es canvien els papers, ara ens transformem en un gat i volem atacar a un ratolí. Com ens sentim?

10’

Es fa una roda àgil per explicar com s’han sentit. A partir de les impressions, s’arriba a un acord.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada