P3 / P4 / P5 – DIMARTS, 10 MAIG (EMOCIONS)
PREGÀRIA
(Ben asseguts i relaxats , fem dues
respiracions fondes i tanquem els ulls. Ens acompanya una música suau que
ens ajuda a sentir-nos ben acollits i còmodes… Escoltem a la mestra dient:)
BON DIA MARIA!
TU ETS LA MARE DE JESÚS
I SEMPRE HAS ESTAT MOLT GENEROSA
AJUDANT A TOTHOM
I FENT FELIÇOS ALS ALTRES.
NOSALTRES TAMBÉ VOLEM SER COM TÚ:
SENT MOLT GENEROSOS
COMPARTINT EL QUÈ TENIM
I ESTIMANT A TOTHOM!
CANÇÓ: Gràcies!
https://www.youtube.com/watch?v=-e7zC6sHq_E
DURANT AQUESTA SETMANA, CADA DIA, ES VENDRAN GORRES A LES
SORTIDES DE LES 17h (porta de la MATT).
ÉS LA CAMPANYA DE “POSA’T LA GORRA”. ANIMEU-VOS, ANIMEU LES FAMÍLIES, I
COL·LABOREU, SI US PLAU!!!!! (només són 5 euros)
REFLEXIÓ P3 / P4 / P5
Heu sentit alguna vegada
alguna d'aquestes paraules?
Rebequeria, enrabiada, rabiola, marraneria, rampells, rabieta, ‘pataleta’, ‘berrinche’….Totes són paraules que defineixen les reaccions de la ràbia.
Un enuig gran i violent
que es mostra amb plors, crits, gestos o irritació molt visibles.
Mireu aquest vídeo que
es titula: RABIETAS.
https://www.youtube.com/watch?v=z6mVSkGo6CU
DINÀMICA P3:
ACTIVITAT: MURAL DE LA RÀBIA .
És important saber què
podem fer amb la ràbia que ,de sobte, apareix quan ens enfadem.
Recordeu que enfadar-se
és normal i correcte, però algunes reaccions que ens fa fer la ràbia no
tant.
Hem de saber treure-la ,
que surti d´una manera positiva i que ens ajudi a saber explicar què ens
passa.
Avui podeu treure la
ràbia pintant, però d'una manera diferent, amb una mica d´energia, amb força i traient
una mica de geni… si us deixen, podeu fer algun crit!!!
Pintar per grups cartolines o mural amb fregalls, esponges, corrons,
forquilles, raspalls de dents, amb pintura vermella i taronja lliurement
dins d’un espai gran.
DINÀMICA P4:
ACTIVITAT: I TU, QUÈ FARIES?
Hi ha moments que davant
d'una situació no sabem com reaccionar. Quasi sempre reaccionem de maneres
diferents i hem d´intentar trobar la millor solució per ser tots feliços.
Mireu aquest vídeo i comenteu tot el que passa.
https://www.youtube.com/watch?v=bgMpDTqMges
Podem representar teatralment, situacions
viscudes al pati, a la classe, … en les quals algú vol alguna cosa d´un altre i
no sap com demanar-les.
Quan ens agafen alguna joguina sense demanar-ho … Què
fem? Què sentim?
Parlar-ne i buscar diferents solucions per resoldre el
conflicte en pau.
DINÀMICA P5:
ACTIVITAT: CONTE DUES TORTUGUES A LA
PLATJA.
Expliquem el
conte.
“Dues tortugues a
la platja”.
https://drive.google.com/file/d/1c7eKnvFsd9yruuAVFPmQxFCEC3fgo2dl/view?usp=sharing
Conversem sobre el
conte...
- Què els va passar a l´Amèlia i a l´Ofèlia.
- Va ser una situació difícil?
- Com van actuar?
- Tu que hauries fet?
- T'ha passat alguna cosa semblant?
FITXA 1 EUREKA.
ACTIVITAT:DIBUIXAR EL
QUE HA PASSAT.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada