P3 / P4 / P5 – DIMARTS, 29 MARÇ (EMOCIONS)
PREGÀRIA
(Ben asseguts i relaxats , fem dues
respiracions fondes i tanquem els ulls.
Ens acompanya una música suau que ens
ajuda a sentir-nos ben acollits i còmodes…
Escoltem a la mestra dient:)
Quaresma 4. JESÚS PORTA LA CREU. VALOR: M’ESFORÇO
BON DIA JESÚS!
JESÚS PORTA LA
CREU
SOBRE LES SEVES
ESPATLLES,
JESÚS VA DUR EL
PES DE LA CREU.
LA PORTAVA FENT
MOLT D’ESFORÇ,
PENSANT EN TOTES
LES PERSONES.
ELS NENS I NENES
DE LA CLASSE
ENS QUEIXEM, DE
VEGADES,
PER FER QUALSEVOL
COSA
QUE ENS COSTA UNA
MICA:
FER BÉ LA FILA
TREBALLAR EN
SILENCI,
ENDREÇAR LA
TAULA,
ENLLESTIR LA
FEINA…
JESÚS VOLEM
INTENTAR,
DES D’ARA,
ESFORÇAR-NOS MÉS
ENCARA QUE ENS
COSTI.
AJUDA’NS JESÚS!
CANÇÓ: ¡Sí yopuedo!
https://www.youtube.com/watch?v=rmmyktk2CZI
REFLEXIÓ
P3 / P4 / P5
Visca les emocions!!! En aquest final de trimestre seguim treballant les nostres emocions.
El món n’està ple!
Sabeu en quina part del nostre cos guardem les emocions?
Si heu dit el cap… l´heu encertat. Dins del cervell.
Creieu que podem tenir cura del nostre cervell?
I tant que sí!
Menjar coses sanes, dormir les horesnecessàries, ferexercici cada dia, beureaiguasovint, tenir cura del nostre cos i sobretot ser molt, moltfeliç i riuremooooolt.
RIURE ÉS LA MILLOR MEDICINA!!!
A veure si pots veureaquest vídeosenseriure!!!
https://www.youtube.com/watch?v=caHvzhnuOAw
DINÀMICA P3:
ACTIVITAT: DIBUIXA´T.
Cada nen/a es presenta davant la classe, dient el seunom, quantsanys té i explicantquinés el seumenjarpreferit i quins programes o dibuixosveu a la tele.
Repassem les parts de la cara, el cos…
Comdibuixar un nen/-a pas a pas. https://www.youtube.com/watch?v=ecS2yVPGbl8&t=2s
FITXA EUREKA: Dibuixa´t de cos sencer
i escriu el teunomdins del marc.
DINÀMICA P4:
ACTIVITAT: “El meu tercer retrat”.
Repassar les parts del
cos, resseguint-les amb el dit i comentant per a quèserveixen.
Vídeo: “mirarse en el
espejo”
https://www.youtube.com/watch?v=ntaFg_5ebW0
Necessitarem un mirall.
L´anirempassant i ensmiraremcomparlem, commovem la boca, les cellesi els
gestos facials.
Qui té el mirall diu el
que mésliagrada del curs.
ACTIVITAT DIVERTIDA
OPCIONAL:
Què usagradaria
preguntar al mirall si pogués parlar com el mirall de la Blancaneus?
FITXA A EUREKA:Dibuixa’t de cos sencerdins del mirall i iescriu el que mést´haagradat del curs.
DINÀMICA P5:
ACTIVITAT: Escoltem i mirem el conte “Tal comsom”
Desprésd'escoltar i comentar el conte, podemveureels vídeos següents i veure que cadascun de nosaltressomúnics i especials.
Cada persona tenim unescaracterístiques concretes que potserelsaltres no tenen i és per això que totssomiguals en algunes coses però també únics i especials.
Sóc únic/-a i especial.
https://www.youtube.com/watch?v=-yfCVoY2rK0
https://www.youtube.com/watch?v=R3AaxioefYE
Song: I amspecial !!!
https://www.youtube.com/watch?v=Um4sppp1Ivk
Comentem sobre les qualitats que tenim i sobre la
importànciad´estimar-nos tal comsom.
Comentar quèés el que no els agrada delspersonatges del conte i
buscar elsaspectespositius que van trobardesprés.
Ferjunts un llistat de coses bones que tenimcom a grupclasse i un
llistat de coses no tan bonescom a grupclasse. Comentar quèpodemfer per
intentar milloraraquestes coses que no són tan bones.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada