Pregària i reflexió del matí

Bon dia!

Comencem el dia en el nom del pare, del fill, i de l'Esperit Sant.

Amén.

dimarts, 29 de març del 2022

P3 / P4 / P5 – DIMARTS, 29 MARÇ (EMOCIONS)

 

P3 / P4 / P5 – DIMARTS, 29 MARÇ (EMOCIONS)

 

PREGÀRIA

 



 

(Ben asseguts i relaxats , fem dues respiracions fondes i tanquem els ulls. 

Ens acompanya una música suau que ens ajuda a sentir-nos ben acollits i còmodes…

Escoltem a la mestra dient:) 

 

Quaresma 4. JESÚS PORTA LA CREU. VALOR: M’ESFORÇO

 

BON DIA JESÚS!

 

JESÚS PORTA LA CREU

 

SOBRE LES SEVES ESPATLLES,

JESÚS VA DUR EL PES DE LA CREU.

LA PORTAVA FENT MOLT D’ESFORÇ,

PENSANT EN TOTES LES PERSONES.

 

ELS NENS I NENES DE LA CLASSE

ENS QUEIXEM, DE VEGADES,

PER FER QUALSEVOL COSA

QUE ENS COSTA UNA MICA:

FER BÉ LA FILA

TREBALLAR EN SILENCI,

ENDREÇAR LA TAULA,

ENLLESTIR LA FEINA…

 

JESÚS VOLEM INTENTAR,

DES D’ARA,

ESFORÇAR-NOS MÉS

ENCARA QUE ENS COSTI.

 

AJUDA’NS JESÚS!

 

 

CANÇÓ: ¡Sí yopuedo!

https://www.youtube.com/watch?v=rmmyktk2CZI

 

 

 

REFLEXIÓ P3 / P4 / P5


Visca les emocions!!! En aquest final de trimestre seguim treballant les nostres emocions. 

El món n’està ple!

Sabeu en quina part del nostre cos guardem les emocions?

Si heu dit el cap… l´heu encertat. Dins del cervell. 

Creieu que podem tenir cura del nostre cervell? 












I tant que sí!

Menjar coses sanes, dormir les horesnecessàries, ferexercici cada dia, beureaiguasovint, tenir cura del nostre cos i sobretot ser molt, moltfeliç i riuremooooolt.

RIURE ÉS LA MILLOR MEDICINA!!!

A veure si pots veureaquest  vídeosenseriure!!!

https://www.youtube.com/watch?v=caHvzhnuOAw

 

 

 

DINÀMICA P3:

ACTIVITAT: DIBUIXA´T. 

Cada nen/a es presenta davant la classe, dient el seunom, quantsanys té i explicantquinés el seumenjarpreferit i quins programes o dibuixosveu a la tele. 

Repassem les parts de la cara, el cos… 

Comdibuixar un nen/-a pas a pas. https://www.youtube.com/watch?v=ecS2yVPGbl8&t=2s

FITXA EUREKA:  Dibuixa´t de cos sencer i escriu el teunomdins del marc.

 

 


 

DINÀMICA P4:

ACTIVITAT: “El meu tercer retrat”. 

Repassar les parts del cos, resseguint-les amb el dit i comentant per a quèserveixen. 

Vídeo: “mirarse en el espejo”

https://www.youtube.com/watch?v=ntaFg_5ebW0

 

Necessitarem un mirall. L´anirempassant i ensmiraremcomparlem, commovem la boca, les cellesi  els gestos facials.

Qui té el mirall diu el que mésliagrada del curs.

 

ACTIVITAT DIVERTIDA OPCIONAL: 

Què usagradaria preguntar al mirall si pogués parlar com el mirall de la Blancaneus? 

FITXA A EUREKA:Dibuixa’t de cos sencerdins del mirall i iescriu el que mést´haagradat del curs. 










 

 

 

DINÀMICA P5:

 

ACTIVITAT: Escoltem i mirem el conte “Tal comsom”

Desprésd'escoltar i comentar el conte, podemveureels vídeos següents i veure que cadascun de nosaltressomúnics i especials. 

Cada persona tenim  unescaracterístiques concretes que potserelsaltres no tenen i és per això que totssomiguals en algunes coses però també únics i especials. 


 

 

 


Sóc únic/-a i  especial.

https://www.youtube.com/watch?v=-yfCVoY2rK0

https://www.youtube.com/watch?v=R3AaxioefYE

Song: I amspecial !!!

https://www.youtube.com/watch?v=Um4sppp1Ivk

Comentem sobre les qualitats que tenim i sobre la importànciad´estimar-nos tal comsom.

Comentar quèés el que no els agrada delspersonatges del conte i buscar elsaspectespositius que van trobardesprés.

Ferjunts un llistat de coses bones que tenimcom a grupclasse i un llistat de coses no tan bonescom a grupclasse. Comentar quèpodemfer per intentar milloraraquestes coses que no són tan bones. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada