PREGÀRIA
(Ben asseguts i relaxats , fem dues respiracions fondes i tanquem els ulls. Ens acompanya una música suau que ens ajuda a sentir-nos ben acollits i còmodes… Escoltem a la mestra dient:)
BON DIA JESÚS! BON DIA MARIA!
US ESTIMEM MOLT!
VOLEM SER BONS. AJUDEU-NOS VOSALTRES.
GRÀCIES PER LA VIDA!
GRÀCIES PELS NOSTRES PARES!
GRÀCIES PELS AMICS! I GRÀCIES PELS GERMANETS!
JESÚS, ET DEMANEM PER LA PAU DEL MÓN, PELS MALALTS I PELS NENS/ES POBRES.
CANÇÓ: Bon dia vida
https://www.youtube.com/watch?v=fYIQQJfLmtM
REFLEXIÓ I3 / I4 / I5
Avui, dia 15 d’octubre, és la festa de SANTA TERESA DE JESÚS.
A les 9:15h- 9:20h anirem tots junts a l’Església (Llar i Parvulari) a visitar la imatge de Santa Teresa de Jesús, i li portarem el full que hem preparat a la classe (hi podem posar el nom de la classe dins), per dir-li que l’estimem perquè va ser molt bona persona.
GUIÓ per a la pregària a l’Església:
-Recordar les Normes de comportament dins l’Església; silenci, respecte i recolliment.
-Fixar-nos i destacar els objectes que té a les mans, Santa Teresa:
1. La ploma i el llibre (li agradava escriure llibres i en va escriure molts!)
2. La creu de Jesús (estimava molt Jesús i volia ser com ell, per això ajudava els altres, tant com podia)
3. El rosari (serveix per resar, parlar amb Jesús, sense distraccions)
4. Breu pregària i li deixem el full de cada classe, perquè va ser molt bona persona i li volem dir que ens l’estimem!
Santa Teresa va escriure unes pregàries molt boniques, com aquesta (adaptada al vocabulari infantil):
ESTIC EN PAU,
TRANQUIL·LA I CONTENTA.
JA NO NECESSITO RES MÉS.
SI TINC PACIÈNCIA,
HO PUC FER TOT!!”
Un petó per Santa Teresa! (li llencem un petó volador des del nostre lloc).
DINÀMICA I3/I4/I5
M’agrada ser com sóc!
M’estic fent gran i amb l’”AIXÍ SÓC JO”, em vaig coneixent una mica més cada dia.
Amb l’ajuda de la meva família escric algunes paraules que he pensat, dibuixo coses que m’agraden o bé hi enganxo alguna foto.
Fem la posada en comú de l’ “AIXÍ SÓC JO”.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada