Pregària i reflexió del matí

Bon dia!

Comencem el dia en el nom del pare, del fill, i de l'Esperit Sant.

Amén.

diumenge, 13 d’octubre del 2024

I3 / I4 / I5 – DIMARTS, 15 D’OCTUBRE (SANTA TERESA DE JESÚS)

                                                                           PREGÀRIA


https://lh3.googleusercontent.com/xPdeb4xNBvyaA7rQJzaEolSWoJcVLGDeO7u2yAhjs83_RYLV7dJ5QJ8qpXOCkxoaxJfXBQ4F8RH0-I4lE4QhyfiupnAncgTfP2XrCC2_L4GO2X2wE_KLAIMZeWXaGA


(Ben asseguts i relaxats , fem dues respiracions fondes i tanquem els ulls.  Ens acompanya una música suau que ens ajuda a sentir-nos ben acollits i còmodes… Escoltem a la mestra dient:)  


BON DIA JESÚS! BON DIA MARIA!

US ESTIMEM MOLT!

VOLEM SER BONS. AJUDEU-NOS VOSALTRES.

GRÀCIES PER LA VIDA!

GRÀCIES PELS NOSTRES PARES!

GRÀCIES PELS AMICS! I GRÀCIES PELS GERMANETS!

JESÚS, ET DEMANEM PER LA PAU DEL MÓN, PELS MALALTS I PELS NENS/ES POBRES.


CANÇÓ: Bon dia vida


https://www.youtube.com/watch?v=fYIQQJfLmtM





REFLEXIÓ I3 / I4 / I5



Avui, dia 15 d’octubre, és  la festa de SANTA TERESA DE JESÚS. 


A les 9:15h- 9:20h anirem tots junts a l’Església (Llar i Parvulari) a visitar la imatge de Santa Teresa de Jesús, i li portarem el full que hem preparat a la classe (hi podem posar el nom de la classe dins), per dir-li que l’estimem perquè va ser molt bona persona.


GUIÓ per a la pregària a l’Església:

-Recordar les Normes de comportament dins l’Església; silenci, respecte i recolliment.

-Fixar-nos i destacar els objectes que té a les mans, Santa Teresa:

1. La ploma i el llibre (li agradava escriure llibres i en va escriure molts!)

2. La creu de Jesús (estimava molt Jesús i volia ser com ell, per això ajudava els altres, tant com podia)

3. El rosari (serveix per resar, parlar amb Jesús, sense distraccions)

4. Breu pregària i li deixem el full de cada classe, perquè va ser molt bona persona i li volem dir que ens l’estimem!

Santa Teresa va escriure unes pregàries molt boniques, com aquesta (adaptada al vocabulari infantil):


The Rain | Prayers for children, Children praying, Beautiful children

“QUAN MIRO A JESÚS,

ESTIC EN PAU,

TRANQUIL·LA I CONTENTA.

JA NO NECESSITO RES MÉS.

SI TINC PACIÈNCIA,

HO PUC FER TOT!!”




Un petó per Santa Teresa! (li llencem un petó volador des del nostre lloc).


DINÀMICA I3/I4/I5


M’agrada ser com sóc!  



M’estic fent gran i amb l’”AIXÍ SÓC JO”, em vaig coneixent una mica més cada dia. 

Amb l’ajuda de la meva família escric algunes paraules que he pensat, dibuixo coses que m’agraden o bé hi enganxo alguna foto. 

   

Fem la posada en comú de l’ “AIXÍ SÓC JO”. 

 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada