Pregària i reflexió del matí

Bon dia!

Comencem el dia en el nom del pare, del fill, i de l'Esperit Sant.

Amén.

diumenge, 6 d’octubre del 2024

I3 / I4 / I5 – DIVENDRES, 11 D’OCTUBRE (RELIGIÓ)

 PREGÀRIA

https://lh3.googleusercontent.com/xPdeb4xNBvyaA7rQJzaEolSWoJcVLGDeO7u2yAhjs83_RYLV7dJ5QJ8qpXOCkxoaxJfXBQ4F8RH0-I4lE4QhyfiupnAncgTfP2XrCC2_L4GO2X2wE_KLAIMZeWXaGA

(Ben asseguts i relaxats , fem dues respiracions fondes i tanquem els ulls.  Ens acompanya una música suau que ens ajuda a sentir-nos ben acollits i còmodes… Escoltem a la mestra dient:)  

Aquesta setmana ens preparem pel DOMUND, una bona manera d’ajudar els altres:


HOLA JESÚS,

M’AGRADARIA APRENDRE A AJUDAR ELS ALTRES:

AL MÓN HI HA MOLTS NENS/ES QUE NECESSITEN AJUDA

POTSER ALGUNS NO ET CONEIXEN,

NOSALTRES SI QUE ET CONEIXEM

I SABEM QUE ENS ENSENYES A AJUDAR A TOTHOM.

TOTS AQUELLS NENS/ES QUE ESTAN TRISTOS

PERQUÈ NO TENEN ROBA, MENJAR, FAMÍLIA,..

M’AGRADARIA QUE UN DIA ESTIGUESSIN CONTENTS.

TAMBÉ M’AGRADARIA SER BEN VALENT/A

I FER MOLTES COSES BONIQUES

QUE FACIN FELIÇOS ELS ALTRES.

GRÀCIES JESÚS!


CANÇÓ: M’agrada sempre ajudar

https://www.youtube.com/watch?v=8BZoztu1AFM



REFLEXIÓ I3


M’agrada ajudar els altres, quan sóc a l’escola? Què m’agrada fer per ajudar els meus companys? 

A l’hora del pati els altres em demanen ajuda? I jo, demano ajuda quan ho necessito?

I quan sigui gran, què faré per poder seguir ajudant a qui ho necessiti? (...) .


DINÀMICA I3 





CONTE: “El cargol i l’herba de poniol”

https://www.youtube.com/watch?v=Zc2mBfb4Puc


CANÇÓ: “L’herba de poniol”

https://www.youtube.com/watch?v=ZeWqWe877sg





REFLEXIÓ I4 / I5

Aquesta setmana ens preparem per ser SOLIDARIS, és a dir, volem ser molt generosos amb els altres que necessiten la nostra ajuda, així que compartirem una mica allò que tinguem! Avui pregarem pel DOMUND i explicarem als nens/es la importància d’ajudar els altres (recordem que, la propera setmana, ens emportarem el sobre del DOMUND a casa i el retornarem a la mestra durant tota la setmana).

SEREM MOLT GENEROSOS AMB ELS QUI HO NECESSITEN MÉS!!


Parlem de la Campanya solidària DOMUND -ajudem a qui ajuda els més necessitats, els missioners- . Aquest any: “ELS MISSIONERS SÓN ELS TESTIMONIS DE JESÚS, persones que van tan lluny com sigui per ajudar els qui ho necessiten i fer content a Jesús”

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada